Слідкуйте за нами:
Розділи новин
  • Нові публікації
  • Коментують
  • Молитва на Новий рік
    Господи Боже, всього видимого й невидимого творіння Сотворителю, Ти…
  • Про Пилипівку (Різдвяний піст)
    Починається Різдвяний Піст: як правильно постувати? Початок…
  • Про святкування Хелловіну
    Більшість бравих шанувальників цього «не святого свята» навіть не…
  • Православний церковний календар вересень 2022
    Православний церковний календар на вересень 2022 року Божого…
  • Анонс: молодіжні зустрічі в Ново-Афонському монастирі м.Львова
    Запрошуємо всіх бажаючих на цикл лекцій з релігієзнавства та…
  • Популярне
    Где то косяк! Проверь правильность строки подключения. Возможно просто нет новостей за последние 30 дней.
    Опитування
    Ти святкуєш 8 липня православний День закоханих?
    так
    ні
    святкую день Валентина
    а що це за свято?
    • Хмаринка теґів
    • Календар
    • Архів
    «    Лютий 2023    »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
     
    Грудень 2022 (1)
    Листопад 2022 (1)
    Жовтень 2022 (1)
    Вересень 2022 (4)
    Серпень 2022 (2)
    Липень 2022 (3)

    Знайшли помилку?

    Виділіть слова з помилкою і натисніть Ctrl + Enter

    Іконографія Введення в храм Пресвятої Богородиці

    купити ікони для храмів за доступною ціною


    Введення в Храм Богородиці входить в цикл Дванадесятих свят, що розміщені на іконостасі, також зображається в акафісних іконах та сценах житія Якима і Анни. Композиція близька іконографії "Стрітення", бо на обох сюжетах бачимо принесення первенця Господеві, яке записане в юдейському Законі. В лівій частині ікони бачимо Якима та Анну та непорочних дів, що тримають свічки. На головах дів віночки як символ незаміжності. В центрі композиції маленька Марія, що виглядає значно старшою від 3 років, а найчастіше - мініатюрна, проте доросла і в мафорії (як заміжня). Лише з 17 ст. Її стали зображати юною, з непокритою головою і у віночку. Пречиста йде до Захарії, який простягає до Неї руки. В залежності від періоду намалювання, першосвященик може бути зображений: як раввін із характерним головним убором, як старозавітній першосвященик, як православний або католицький єпископ (в залежності від католицької або православної митри). Зустрічаються і комбіновані костюми. За спиною Захарії ворота Храму з двома колонами та сходи, на яких, найчастіше, Захарія і стоїть. Іноді композиція дзеркальна (Храм зліва, а не справа і т.д.) На задньому плані в архітектурному комплексі можемо бачити завісу, скрижалі Закону. А також сцени Благовіщення, Марію, що читає, та ангела, який приносить Їй їжу.



    Іконографія Введення в храм Пресвятої Богородиці
    Введення в Храм Пресвятої Богородиці (фрагмент ікони Собор Якима і Анни), с. Станилі, 1466


    Іконографія Введення в храм Пресвятої Богородиці
    Введення в Храм Пресвятої Богородиці, храм Параскеви, м. Львів, Львівська школа іконопису, поч. 17 ст.


    Іконографія Введення в храм Пресвятої Богородиці
    Введення в Храм Пресвятої Богородиці, Йов Кондзелевич, іконостас Скиту Манявського, 1698-1705 рр.


    Іконографія Введення в храм Пресвятої Богородиці
    Введення в Храм Пресвятої Богородиці, 1 пол. 18 ст., Лівобережжя, НХМУ


    За матеріалами Михайла Скопа
    Сподобалося? Розкажи друзям:
    • Коментарі (0)
    • Facebook
    • Довідка
    Бажаєте висловитися?

    Рекомендуємо Вам авторизуватися, в цьому випадку ви зможете підписатися на коментарі до статей і бачити інформацію, приховану від анонімних відвідувачів. Без реєстрації на сайті, ви можете залишати коментарі через спеціальні плагіни.
    Вкладка Коментарі - стандартна форма сайту Hram.Lviv.UA
    Вкладка Facebook - дозволяє опублікувати відгук через Facebook.com