
Постійну присутність Анни у храмі можна було б пояснити існуванням особливого чину вдовиць, які несли своє служіння (наприклад, молитовне) при єрусалимському храмі. Побачивши народженого Спасителя, Анна на підтвердження пророцтва Симеона Богоприїмця (Лк 2. 29-35) пішла проповідувати добру звістку про Месію «всім, хто визволення Єрусалиму чекав» (Лк 2.38).
У контексті писань євангеліста Луки проповідь Анни, ймовірно, є прообразом одного зі служінь, які отримували віруючі жінки. У сцені Стрітення Анна, можливо, є прообразом і того, що відбудеться в П’ятдесятницю, коли Св. Дух виллє на всяку плоть, і сини й дочки будуть пророкувати (Діян 1-2). Оскільки особливе місце в Євангелії від Луки займає тема благовістя бідним (Лк 4.18; 16. 19-20), то вважається, що Анна зображується як одна з побожних юдейських бідняків, тим самим вона виявляє приклад впливу доброї звістки на власне життя.
Пам'ять - 16 лютого і 10 вересня.